TORTY NA SŁONO

Z czym Ci się kojarzy tort na słono? Agencji LH kojarzy się z jedną z najbardziej zaskakujących realizacji roku 2020. Otrzymaliśmy zadanie wprowadzenia marki na rynek. Pomysł, który zrodził się w głowie właścicielki, był tak nowatorski, że nie mieliśmy innego wyjścia, jak tylko dołączyć do projektu.
Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną wraz ze strategią komunikacji i kanałami social mediowymi: Facebook, Instagram i YouTube.

Równolegle wdrażaliśmy strategię PR dla firmy, co zaowocowało wywiadami w Pytaniu na Śniadanie (TVP), programie Spokój na poddaszu (TVP3), ogólnopolskim wydaniu serwisu TOK FM, a także artykułami w Gazecie Wyborczej i lokalnej prasie.

Tworząc strategię wprowadzenie marki na rynek, zawsze myślimy o szerszym kontekście i dlatego po pierwszym miesiącu działalności pozyskaliśmy dla naszego klienta franczyzobiorcę w Warszawie. Projekt rozwija się bardzo dynamicznie, a obecnie pracujemy nad autorską aplikacją, stroną internetową oraz wdrażaniem kanału YouTube.

Realizacja

Wprowadzenie marki na rynek

Naming

Storytelling

Opracowanie identyfikacji wizualnej

Opracowanie i wdrożenie strategii PR

Opracowanie strategii marketingowej i modelu biznesowego

Social Media

Kanał YouTube

Partnerzy: Torty na Słono