BKS BIELSKO-BIAŁA

Kompleksowa zmiana wizerunku oraz opracowanie strategii marketingowej dla klubu siatkarskiego, który występuje w Ekstraklasie, to prawdziwe wyzwanie. My podjęliśmy je końcem 2019 roku. Opracowaliśmy autorską strategię polegającą na wprowadzeniu rewolucyjnych zmian w oprawie meczowej. Takie działanie miało podnieść frekwencję i zaangażowanie kibiców. Stworzyliśmy między innymi: nowoczesne strefy gastronomiczne, strefę VIP z punktem komentatorskim, strefę animacji dla dzieci, zaprosiliśmy jako komentatora znanego stand-upera: Bartosza Gajdę. Doatkowo każdy mecz poprzedzała intensywna promocja w kanałach tradycyjnych i mediach społecznościowych. Opracowaliśmy również zmianę strategii komunikacji i stworzyliśmy kilkanaście filmów wizerunkowych z zawodniczkami klubu: wywiady, zapowiedzi, rozmowy.

Równolegle podjęliśmy działania zmierzające do zmiany ofert sponsorskich oraz wprowadzenia nowoczesnych i atrakcyjnych świadczeń sponsorskich, które pozwolą klubowi osiągnąć zamierzony efekt. Prace zakończyliśmy, tworząc autorski event biznesowy: Kolację dla sponsorów. Zgromadziliśmy ponad 70 właścicieli firm, prezesów spółek państwowych oraz urzędników miejskich.

Realizacja

Opracowanie strategii marketingowej

Opracowanie i wdrożenie strategii PR

Opracowanie koncepcji i realizacja filmów wizerunkowych

Opracowanie koncepcji i wdrożenie zmian oprawy meczowej

Opracowanie koncepcji i przygotowanie eventu sponsorskiego

Opracowanie nowoczesnych pakietów sponsorskich

Przygotowanie indywidualnych propozycji świadczeń sponsorskich

Partnerzy: BKS Stal Bielsko-Biała